رونالدو: کمی ناراحت هستم؛ می خواستم در شب رکورد شکنی پیروز شویم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: کمی ناراحت هستم؛ می خواستم در شب رکورد شکنی پیروز شویم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: کمی ناراحت هستم؛ می خواستم در شب رکورد شکنی پیروز شویم

رونالدو: کمی ناراحت هستم؛ می خواستم در شب رکورد شکنی پیروز شویم

رونالدو: کمی ناراحت هستم؛ می خواستم در شب رکورد شکنی پیروز شویم
کریستیانو رونالدو بعد از تساوی 0-0 مقابل اتریش در دومین دیدار مرحله گروهی یورو 2016، شب غمگینی را پشت سر گذاشت.
ستاره تیم رئال مادرید در دقیقه '79 این دیدار فرصت طلایی گلزنی از روی نقطه پنالتی را با زدن توپ به تیر دروازه از دست داد، تا در شبی که رکورد تعداد بازی های ملی لوئیز فیگو را شکسته بود، ناکام بماند.

کاپیتان 31 ساله تیم پرتغال در مصاحبه پایان بازی با وب سایت UEFA گفت:

مشخصاً بله، رسیدن به رکورد 128 بازی ملی و شکستن رکورد اسطوره ای چون فیگو، دلیلی برای افتخار کردن است. می دانم که او [فیگو] نیز از اعماق وجود خود بابت این رکورد افتخار می کند. بدیهی است که رسیدن به این رکورد و همچنین بهترین گلزن تاریخ تیم ملی بودن، یکی از اهداف من بود.

اما کمی ناراحت هستم، چون نمی خواستم این رکورد به این شکل شکسته شود. زیباترین راه شکست این رکورد همراه با کسب پیروزی بود، و ما نتوانستیم، و مساوی کردیم. بنابراین آنطور که پیش بینی کرده بودم نشد.

پرتغال با 2 امتیاز در رتبه سوم گروه F قرار دارد و روز چهارشنبه باید به مصاف مجارستان 4 امتیازی بروند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 30 خرداد 1395 | 14:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.